Algemene Informatie

Midwinterhoornwandeltocht.

Op deze pagina hebben we allerlei wetenswaardigheden voor onderweg voor u op een rijtje gezet. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk een mail sturen naar info@boortorenwandeltocht.nl


Aanmelden

Ongeveer 2 weken van te voren kan iedereen zich online inschrijven.

Deelnemers lopen mee op eigen risico, zoals vermeld in ons deelnemersreglement.

Naast het  online inschrijven is het ook mogelijk om bij de start in te schrijven.
Bij het online aanmelden krijg je een QR-code toegestuurd die bij de start gescand kan worden, hiervoor in ruil krijg je een startkaart, deze kaart geldt tevens als consumptiebon bij de rust en de finish.

Nadat je je hebt aangemeld kan dit niet meer ongedaan gemaakt worden.

Starttijden:

Om drukte bij de rust te voorkomen hebben we tijdvlakken van 30 minuten ingezet.
De eerste groep vertrekt om 16:30 uur, de laatste om 18:30 uur.

 

Afstanden

Er kan gekozen worden uit een 6 en een 10 km route.

Nadat u zich online heeft ingeschreven ontvangt u een mail met daarin een link naar de routes.
Vanaf dit jaar zullen wij met QR codes werken. Deze kunnen gescand worden vanaf een geprinte startkaart en vanaf de telefoon.

Inschrijfgeld:
€ 5,00

 

Locatie en bereikbaarheid

het start-en-finishbureau is bij:

 De Jeu de boules, de kampen 20 schoonebeek.

 

Vrijwilligers en sponsoren

Mede dankzij onze vrijwilligers en sponsoren is de Midwinterhoornwandeltocht al jaren een goed lopend evenement. Zonder hen kunnen we niet!

De Stichting Toercommissie kan nog zulke mooi ideeën en plannen hebben maar zonder de hulp van vrijwilligers zou het bij plannen blijven. We prijzen ons zeer gelukkig dat we ieder jaar weer een beroep op hen mogen doen en zijn hiervoor zeer dankbaar. De Midwinterhoornwandeltocht is een tocht met name voor en door de inwoners van Schoonebeek.

De vrijwilligers helpen ons bijvoorbeeld:

* verkeersregelaar
* uitdelen consumpties
* aan de kassa
* lichtjes aan steken